وایت برد الکترونیکی هوشمن

وایت برد الکترونیکی هوشمند یک ابزار کاربردی در هر کلاس هوشمند می باشد. به کمک این ابزار بسیار مفید می توان فرایند آموزش را متحول کرد و این تخته ها جایگزین تخته های گچی و وایت برد های معمولی می شوند.در استفاده از برد هوشمند این نکته را در نظر بگیرید که این ابزار ها به هیچ وجه محدودیتی برای شما ایجاد نمی کنند و حتی می توانید به راحتی با ماژیک روی آنها بنویسید.

برای استفاده از برد های هوشمند حتما نیاز به استفاده از یک ویدئو پروژکتور می باشد.وظیفه ویدئو پروژکتور نمایش و تاباندن تصویر روی برد هوشمند است و برد هوشمند نیز همان تصویر را بصورت لمسی در اختیار کابر قرار می دهد.پیرو ابلاغیه آموزش و پرورش مبنی بر هوشمند سازی مدارس اکنون بیشتر مدارس کشور ما هوشمند شده اند و در بیشتر کلاس های هوشمند یکی از ابزارهای هوشمند سازی نظیر کیت هوشمند و یا برد های هوشمند لمسی دیده می شوند.

پس از تاباندن تصویر روی برد نیاز است تا برد شما کالیبره شود.نحوه کالیبره کردن برد هوشمند در قسمت مقالات برد هوشمند سایت توضیح داده شده است که با مراجعه به آن قسمت می توانید آموزش کار با انواع برد هوشمند به همراه نحوه کالیبره کردن هر برد ، انواع نرم افزار های برد های لمسی و مغناطیسی ، درایور های راه انداز و نحوه تولید محتوا برای استفاده در کلاسی که هوشمند است را آموزش داده ایم.

در خرید خود دقت داشته باشید که سایت ایلیا دیتا یک مرجع تخصصی و نیاز مندیهای رایگان سیستم های حفاظتی و امنیتی به شمار می رود و صرف قرار دادن محصولات مختلف در دسته بندی های این سایت ، معرفی فروشندگان و محصولات می باشد و در قبال خرید شما این سایت هیچ مسئولیتی ندارد.

[ بازدید : 267 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ يکشنبه 25 مهر 1395 ] [ 13:22 ] [ مقصودی ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]